Nida123 Ya kızlar belim kasıklarım cok ağarıyor bebek asagıya bayagı bi baskı yapıyor yürüyemiceğim gibi ve baş dönmem var hastaneye gitmeli miyim akıntım da cok fazlalastı sümüksü gibi
nisanisa Nida123 bence git canım benimde o haftalarda olmuştu gitmiştim serum takmışlardi erken doğumu önlemek için
Cnmltm Bana hiç bişey yapmamıslardı hemde oZele gidiyorum 36dan sonrası erken olmuyo normal boyle seyler yasaman