Ben ebe olarak yorum yapmak istedim. Canım 6+5’te görülen kahverengi ya da pembe lekelenmeler bazı gebelerde normal olabiliyor, özellikle de rahim büyürken ya da plasenta yerleşirken hafif kanamalar olabiliyor. Ama tabii her leke masum değildir. Kahverengi leke genelde eski kanı gösterir ama o ince ip gibi kırmızı kan mesela yeni kan demektir. Yoğunlaşmadan, ağrısız bir şekilde devam ediyorsa bazen sadece dinlenme önerilir. Fakat ağrı, pıhtılı kanama, adet gibi kasılmalar olursa mutlaka acil değerlendirme gerekir. Düşükler bazen aniden başlar ama bazen böyle hafif hafif başlayıp ilerleyebilir. Orada hemen çağırmıyor olabilirler ama sen içini rahat ettirmek için bir yolunu bulup bir sağlık birimine ulaş bence. Vücut sinyal veriyor olabilir, bunu görmezden gelme.