lizge_2 ancak noodle aserme olmuyor. Bı yiyen hamile olmasa bile icindeki şeylerden surekli yiyesi geliyor ve zararli bişey. Bişey olmz demeyin o vebali almayin sizinkine olmaz ama onunkine olabilir. Noodle yiyince çocuk duseck yada kanama olcak yada kilosu az olck diye bişey yok . Ama icregmdki maddelr bebeğin beyin gelişimine zeka gelisimine zarar verir onuda bilemyz. Yada hiperaktiflk yapar. Yada beslenme sorunu çıkar yada başka hastliklr. Anneannemizinyediği yiyeck bizim sağlığımizinetkiliyormus öyle basit bişey değil yani. Zararlı seylerden nekadr uzak okadr iyii heleki noodle.