17 haftalık gebeyim. Çok kötü belim ağrıyor özellikle bir kalcamin üstü sol bacağima atiyo aşağıya kadar oncedende vardı ama gebelik ilerledikçe uzanamiyorum. Uzandikca yan dönmeden kalkamıyorum eminimmi bel fıtığı biliyorum. Peki bu dönemde ne yapabilirim mr filanda giremem hiç bişey yapamam çok kötü durumdayım uzanmak istemiyorum uzandikca hareket edemez hale geliyorum resmen bu durumda olan varmı neler yaptınız ben çok korkuyorum doğuma kadar bir sıkıntı çıkar yada doğumda sorun çıkar diye napacam bilmiyorum