Selmagkk üzülme, çünkü usg’de yanılma payı yüksek. İlk kızım 40+5′te 2850 gr doğdu, ikinci kızım 38+0′da 2790 gr doğdu. Şu an üçüncü kızıma hamileyim 36+3 haftalığız, usg’ye göre 3150 gr görünüyor ama aşağı yukarı bu kız da ablalarıyla aynı kiloda doğar diye düşünüyorum. Benden kilolu bebiş çıkmıyor pek, çıkarsa da çok şaşırırım 😅 Brbeğin haftasına göre uyumluysa kiloya asla takılma. Ben ilkinde çok üzülmüştüm zayıf diye ama çok çabuk kilo alıp toparlıyorlar ☺️ bu arada muz, kaşar peyniri, kefir, yağlı balıklar, bol yeşillik, sade soda, yumurta ve bakliyatlar bebeğe kilo aldırıyor deniliyor. Mümkün oldukca, midem aldıkca bunlardan tüketiyorum ben.