ikiprensannesii_ nisaakb ilk doğumum sezeryan oldu o iğne beni çok rahatsız etmişti yada çok zorlandım bilemiyorum ama o his aklıma geldikçe çok korkuyorum tabi bazıları his etmiyor bazıları çok ağır geliyor bana geldiği gibi 🥴
defnekusum Nunix- ne yapacağım bilmiyorum yalnızım çevremds arkadaşım vs yok ailemi de bu konuyla boğmak istemiyorum zaten panik biriyim diye takmıyorlar pek
zeyka 4 yılın içinde 2 sezaryen 1 safra kesesi ameliyatı oldum 3. Sezaryen olucam 😁 hiç korkma Allah’ın izniyle bebeğini kucağına aldığında herşey bitiyor
defnekusum zeyka Çok çok geçmiş olsun direncinize hayran kaldım maşallah benim ilk gebeliğim ikinciyi uzun bir süre düşünmem herhalde 🥺