Esrayusuf Kızlar o kadar çok canım sıkkın ki başına gelen ve etrafında olan mutlaka cevap verir mi ? Çarşambaya en yakın randevu aldım ama çarşambaya daha çok var ben 40 gün önce kürtaj oldum gebelik belirtim Yok ama geçen gün bir hafta kaşık ağrısı çektim ürolojiye gittim idrar yolu enfeksiyonum var diye tahlil yaptım temiz çıktı doktor kum döküyorsundur o zaman dedi ilaç verdi ama gebelik var ise içme dedi geçmezse kadın Doğuma git dedi benimde içime kurt düştü gebelik testi yaptım silik çıktı 4 gün sonra yani bugün 6 gün önce erkengebelik testi yaptım oda silik çıktı ama dikkatli bakınca görülüyor hamile olasılığı düşünmüyorum korunduk Yen'i kürtaj oldum adet bile görmedim o yüzden bu zamana kadar hcg sıfırlanmış olmaZ mı ? Çünkü gebeliğim küçüktü 6 haftalıktı öldüğünde
gulsahbaydemir Esrayusuf Benim de 4-5 haftalıklen düşük oldu tekrardan peşine hamile kaldım adet görmeden yine Bi kontrolünüzü yaptırın ondan sonra kullanın
Esrayusuf gulsahbaydemir Çarşamba gidicem kuzum ama ben korundum kazalık durumda olmadı kafama takılan gebelik haftam düşük ve iki hafta karnımda ölü kalmış Zaten o sırada değer düşüyor kürtaj oldum 40 gün geçti silik çıkıyor
Esrayusuf gulsahbaydemir evet Çarşamba randevu aldım gideceğim kendi doktoruma gitmek istemiyorum başka doktora gidicem hem kan testi yaptırırım eğer gebelik var ise post açarım unutma beni :)