aysenursahinn Merhaba hanımlar son adet tarihim 1 temmuz diğer adet tarihime ortalama 6,7 gün var fakat bugün kahverengi kırmızı arası bir lekelenmem oldu sizce yerleşme durumu olabilir mi ve ne zaman test yapmalıyım 🫶🏻
AnneeeG1 aysenursahinn şuan senle aynı durumdayım benimde bat 31 Temmuz 2 gündür süren kahverengi 2.3 damla gelen ve daha gelmeyen kahverengi akıntım oldu alt karnım da agrı var aynı şekil kasıklarımda da bekliyorum bende bakalım 🤔 bilen varsa yazsın lütfen
vanilya_kokusu aysenursahinn olabilir lekelenme halindeyse kanama yerleşmede olabilir biraz daha bekleyon isterseniz 3 4 gün sonra etken gebelik testi yaparsınız benim sadece regl sancısı gibi sancim vardı regl tarihime 6 gün kala test yaptım pozitif çıktı
Hasret_a aysenursahinn hemen de yapabilirsin sabırlıyim dersen bekle adete de döne bilir havalar sıcak adet günleri de degise bilir
happyflowers aysenursahinn bence adet gecikmeni bekle yoksa insan sadece üzülüyor psikolojik olarak yıpranıyor bu ay oldu mu olmadı mı derken
cigdem_mehmet AnneeeG1 aynı benim durum şuan daki. Ara kanama gibi 1 er gün arayla temmuz 3 regl oldum bende acaba diyorum😱
aysenursahinn vanilya_kokusu evet lekelenme şeklinde varla yok arası yani sankide ve kasıklarımda karnımda hafiften ağrıda var umarım gebelik vardır☺️🩷
aysenursahinn Hasret_a ayy heyecanlandım şu an umarım vardır ☺️ben yine bi test yapayım umarım vardır 🫶🏻
Dry94_ aysenursahinn bence silik te olsa çıkabilir awox test ile deneyin bence sabah ilk idrar ile umarım vardır
aysenursahinn happyflowers evet düşüncesi bile heyecanlandırıyor olmazsa üzüleceğiz ondan yine gecikmeyi bekleyeyim ben☺️
dilaadeniz21 aysenursahinn aynı durumu yaşadım hatta bende o zaman post atmıştım cuma günü test yaptım pozitif çıktı inşallah sizinkide pozitif çıkar 🙏💕🎀💗💙❤️
aysenursahinn Dry94_ dediğiniz markayı Erzurum’da hiçbir yerde bulamadım şimdi internetten sipariş versem zaten çok geç gelir🥲
aysenursahinn AnneeeG1 inşallah 🥲🥰az önce yaptım akşam diye bir kaç gün sonra tekrar yapacağım zaten adetimede 6,7 gün var olsa çıkar o zamana haber veririm sizedee🥰🥰💜🩷
cigdem_mehmet Benim de 16-17-18 di ovülasyon biz 15-16-17-18 hep değerlendirdik sağ kaşık ağrım var 3 gündür ve dün 1-2 damla siyah gibi damla gelmiş geçen ay 3 nde regl oldum benim hep 2 gün önce geliyor az bulantım var ve midem de ağrı hafif batar gibi siz dede oluyor mu Yerleşme kanaması mı
aysenursahinn cigdem_mehmet bendede kasık ağrısı var çok garip bir şekilde normalde adet sancısı nedir bilmem bunu ilk defa yaşıyorum ben☺️
Dry94_ aysenursahinn predictor marka bulursanız o da olur. Ben awox ve bebetime ile öğrendim gebeliğimi. İlk gebeliğimi de bebetime ile öğrendim ama burda bebetime a yalancı pozitif veriyo diyorlar 🤷🏼♀️
Zeze1792 aysenursahinn benim de şuan aynı durum. Son adet 4 temmuz. Bugün iki defa kanama oldu ama devamı gelmedi. Regl mi erken oluyor anlamadım ya
aysenursahinn Zeze1792 inşallah sizde de bebiş vardır🥲bence bu kadar erkene çekmez adet olsa olsa 1,2 gün geri gelir☺️🫶🏻