Ben normalde özel hastaneye gidiyordum ama maalesef maddi sebeplerden dolayı devlete geçtim ve doğumuma 11 gün kaldı devlet hastanesinde 1 doktora takipliyim ama şu an ona randevu yok bana haftada 1 veya 2 defa NST için gelmem gerektiğini söylemişti ama doktoruma randevu almadan nasıl gidicem