Kızlar merhaba, SAT 24 Haziran, ovülasyon 9-10 Temmuzdaki testlerim özellikle 9 öğleden sonra 10 öğleden önce pik; 11 Temmuz silik. Henüz regl olmadım. Predictor ve Innovita gebelik testleri negatif geliyor. BAT konusunda kafam karışık geçen ay mirena çıkardık ve erken geldi, bu ay 3 farklı uygulama şöyle gösteriyor 25 Temmuz, 22 Temmuz, 20 Temmuz.
Geç döllenme yaşayanlar ne zaman pozitif aldı?