H-a-t-i-c-e kuzum ebe gözüyle yorum yapıyorum için rahat olsun diyee bu batmalar, çekilmeler 18. haftadan sonra bayağı normalleşiyor çünkü rahim büyürken çevresindeki bağ dokular da geriliyor. Özellikle ani hareketlerde, sağa sola dönünce, oturup kalkarken daha çok hissedilir. Eğer sürekli bir ağrı, kanama, akıntı gibi başka bir şey yoksa çok korkma. Minik yerini genişletiyor belli ki 💛 Ama için hiç rahat etmiyorsa doktoruna da bir danışabilirsin tabii.