25+1m bugün inanılmaz bi ishal kusma şikayetiyle acile gittim kasılmalarım başladı. Kan idrar verdim serum taktılar. Meğerse ishal sancısı doğumu tetikliyormuş. Doğumhaneye cıkarttılar Nstye bağlandım. Ufak tefek düzenli sancılar geldiğini söyledi doktor. Bir süre takip ettiler sonra taburcu ettiker Şimdi cıktım dinleniyorumm 😬 ay aman hanımlar doğurmayalım şu sıra nolur herkes dikkat etsinnn