edannnnur merhabalar edanur hanım , yapılan rutin testlerde rubella ıgm 5,80 pozitif olarak çıktı . Doktorum ıgg değerlerime bakmamış . Avidite testi yaptırmamı istedi , 2 farklı yerde test verdim birkaç güne çıkıcak sonuçlarım. İnşallah yüksek avidite olur 🤲🏻 şimdi bu igm lerde yalancı pozitif vs olabiliyormuş , avidite test sonuçları kesin sonuçlar mıdır , diyelim iki sonucum da yüksek çıktı bunu kafamdan atmalı mıyım . İgm lerde olduğu gibi avidite testlerinde de yanılma vs gibi durumlar söz konusu oluyor mu çok kafama takılıyor