ozge76 Kızlar yarın doğum yapıyorum 2. Sezeryanım çok heyecanlıyım çok da korkuyorum 38 haftalık doğum yapacağım 38 haftalıkken doğum yapan var mı
Edizhr ozge76 ilk kızımı 38 de sezeryanla kucağıma aldım normal denedik olmadı özel mi devlet mi sızın
U-M_mom ozge76 Bende haftaya çrş ikinci sezeryanımı olacağım 36+2 de ilk kızımıda 38+1 de kucağıma almıştım hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah 🙏🏻
Tbaaktas Bende pazartesi 3. Sezeryan doğumumu yapacağım şimdiden heyecandan uyuyamıyorum. Genel anestezi mi olacaksınız acaba
ozge76 Tbaaktas evet genel anestezi olacağım çok paniğim yapamayacağım herhalde Allah yardımcımız olsun
U-M_mom ozge76 Ay bende genel olacağım bendede aşırı panik var şimdi bile düşündükçe çarpıntım oluyor nasıl olacaksa
ipeksisi Sabah 6 da kalkacağım hala uyuyamadım 38 +2 benimde çok heyecanlıyım Rabbım kolay doğumlar versin bize