haticeekinci Sigarayı bırakabildiniz mi? 5+5 Günde 2,3 tane içiyorum tamamen bırakamadım 1 hafta sonra doktora gideceğim tedirginim
Elfidanur haticeekinci valla ben daha fazla ıcıyorum elımde değil yanı acı bır gerçek arkasına hemen yoğurt vs yıyorum ama bırakıcam ıkı paketım var bıttıkten sonra sonuçta bebegımız var Allah korusun
Dilsah02 haticeekinci merhaba 7 haftalık iken Bir anda bıraktım Evet ilk zamanlar Beni Çok zorladı banyoda gidip ağladığımı Biliyorum Ama Şuan 37+5 haftalık Oldum Vicdanım Çok rahat Elinizden Geldiğince Bırakmaya Çalışın İnşallah bırakırsınız 🧿
haticeekinci Evde sigara bulundurmuyorum 1,2 dal bırakıyorum sadece. o gün canım istemiyor fazla ama kokusunu alınca veya birinin içtiğini görünce dayanamıyorum çok zor aklıma gelmesin diye bazen tüm gün uyuyorum