Buseenuur canım ebe olarak söylüyorum hiç saçma bir soru değil, içini rahat tut. Elini kesmenle idrar yollarındaki enfeksiyonun bir bağlantısı olmaz. O bölgeyi temizleyip elini kesmiş olman kana geçiş gibi bir şeye yol açmaz. İdrar yolu enfeksiyonları çok yaygın ve çoğunlukla dış etkenlerle değil, zaten vücutta bulunan bakterilerin orada çoğalmasıyla olur. Doktorun ne verdiyse düzenli kullan, bol su iç, geçer inşallah 🌸