buseb95 Kızlar 1 ay kadar önce Adacel tetanoz boğmaca karışık aşıyı oldum. Şimdi bir doz daha olmam gerekiyormuş ama tek doz olan gördüm daha çok. Doktorunuz ne önerdi kaç doz oldunuz bu karma aşıyı?
yenianne51 İki dozuda oldum 24. Ve 28. Haftada önce adacel olanı sonra normal tetonoz doktor bir sıkıntı olmaz dedi şuan 35 haftalık bi sıkıntımız yok çok şükür🙃
Powerpuff23 yenianne51 Nerede yaptırıyorsunuz? Ben sağlık ocağına gittiğimde aşıyı koydukları dolap bozuk denk geliyor ve yapalım bir şey olmaz diyorlar korkuyorum bozuk dolaptaki aşıdan. Başka nerede yaptırabilirim?
buseb95 Rumeysa5505 sanırım sağlık ocaklarında ücretsiz ben hastanede yaptırdım aşı artı uygulama 800 lira gibi bişeydi sanırım yanılmıyorsam
buseb95 Powerpuff23 ben doktorumun önerisiyle doktora gittiğim özel hastanede yaptırdım doktor isteyince eczaneden getirttirdiler
Rumeysa5505 yenianne51 2 gün önce eczaneye sorduğumda satılmadığını sağlık ocaklarının ücretsiz yaptığını söyledi ama doktorum da devlet karşılamıyo eczaneden alıp yaptır dedi herkes farklı bişey söylüyo anlamadım