1sen1ben1debebek anneeyiimmmm 550 gramdı tam 22. Haftada.bol bol kefir muz ceviz tüket canım toparlar bebiş☺️Birde doktor bana şey demişti bol bol protein almaya çalış kahvaltıda 2 tane haşlanmış yumurta tüket diye dene bakalım faydası olur bence
anneeyiimmmm 1sen1ben1debebek evet bana da protein tüket dedi, ama ben yumurta et vs yiyemiyorum hava da sıcak midem hiç almıyor 🥲
1sen1ben1debebek anneeyiimmmm yaa kötü olmuş senin için ama bebek için çok faydalı omlet yapmaya çalış en kötü bebek için en faydalısı çabuk kilo aldırıyor 🥹Sağlıkla al kucağına inşallah
Nihan87 anneeyiimmmm ben de yumurta yiyemiyordum, sonra salçalı omlet gördüm denedim, o günden beri yiyebiliyorum isterseniz deneyin, yumurta önemli
DuruDefne_mommy anneeyiimmmm canim akşamları yatarken muz süt bebe bisküvisi ceviz yulaf hepsini blandıra vur iç faydasını görürsün inşallah
Rabi2345 19 haftalıkken 259 gramdı doktor bişey demiyor iyi yada kötü devlet olduğu için zayıf mi bebişim 😔
Ehjfjsjs anneeyiimmmm 20+3 de detaylıya girmiştim 407 Gr di canım kağıda haftasi ile uyumlu yazmış . Şuan 22+5 iz 2 hafta sonra kendi doktoruma gidicem ama haftalarimiz daha küçük illa haftasinu yakalar az dediyse canım kefir ile kuruyemisinu aksatma 💐
anneeyiimmmm Ehjfjsjs bence de biraz küçük son aylarda daha çok kilo alır diye umuyorum, sağlıklı olsun inşallah
SuEr_Tu1512 anneeyiimmmm 20+6da detaylıya girmiştim, 426grdı. Bugün 25+1 olduk 819gr olmuşuz çok şükür 🤲