Leylak34 Kizlar detayli usg yaptırdım ama sisteme sadece bir kaç fotoğraf yüklenmiş .Rapor vs dusulmesi gerekmiyormuydu bebegin bilgilerinin. Sizin sistemde görünüyor mu.?
erikarpuz Leylak34 evet benim sistemde rapor olarak görünüyor özelde yaptırdım ama usg görüntüsü yok bende
Leylak34 aybalasmom ben mi yanlış yerden bakıyorum acaba .siz nerden bakıyorsunuz tam olarak tarif edermisiniz
aybalasmom Leylak34 E nabızdan radyolojik görüntüler diyorum. Gittiğim hastane, bölüm vs yazıyor altta raporu görüntüle diyor oraya tıklıyorum o şekilde açılıyor. Telefonum iPhone, adroid’te farklıysa bilmiyorum