Kifayet-12 Ya kızlar 38+5 haftalık oldum sancım açılmam birseyim yok burada bir video paylaşmistiniz doğumu başlatıyor yapan herkes faydasını görmüş diye bulamıyorum
Limn Kifayet-12 plates topu üzerine oturup daire çizip yada hafif zıplayabilirsin hurma filan yiyebilirsin ananasta okumuştum sıcak duş alabilirsin
Fatmanur-ozun Kifayet-12 activating labor canım bende onu uyguluyorum 2 gündür sabah akşam bakalım acilmam olmusmu yarın kontrolüm var en son 1 cm di hurma,ilişki,temizlik,Spor tüm tuşlara basıyorum bakalım 😅
Kifayet-12 İzledim ama gebeliginizin 34.haftasinda başlayın yazmış. Bana 25. Haftamda doktor rahim ağzı kısalığı var demişti hep erken doğumdan korktum 37-38 e kadar bile fazla hareket etmedim ama artık doğurmak istiyorum. Hemen fayda sağlayacak bir video var mı
Limn Kifayet-12 ikinci attığım daha uygun sanki ama sonuc olarak esmene hareketleri deneyin bi nevi hareket. Ki kaldırmışlar anlamıyorum neyin ihtarını uyguluyolar sanki gizli bir video paylaştım yada mahkemeye filan verilceklerde ne kadar saçma ya.. halka açık olan bir videoyu paylaştım