Yenianne3 teşekkür ederim şekerim yok açıkçası normal beslendim hergün ekstra ceviz muz kaşar yemiştim ama son haftalar sıcaklardan karpuz kavun tüketiyorum sürekli genetik olduğunu düşünüyorum çok kilolu olması da iyi değil haftasında sağlıklı olması yeterli kendinizi üzmeyin lütfen 💖💖💖