1tugii 1_Ozgnn silik şeklinde var evet inşallah hamilesindir canım eğer hamileysen Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻😊
1_Ozgnn 1tugii güzel dileğin çok teşekkür ederim ama sanırım yok çnkü yine akşama doğru bir test yaptım negatifti 🥺
1tugii 1_Ozgnn rica ederim kan testi ver birde istersen eğer onda da negatif çıkarsa birdaha süreçlerde inşallah gebe kalırsın canını sıkmamaya çalış lütfen 🙏🏻☺️
1_Ozgnn 12245 yani eli kulağında ama hiç bir belirti yok yani alt karnım göbek deliğimin orasına ağrı giriyo sol kasığıma birde sanmıyorum ama gebelik olduğunu düşünmüyorum
1tugii 1_Ozgnn anladım kuzum şöyle de birşey var bazıları gebeykende hasta oluyormuş ne kadar doğru bilmiyorum İçin rahat edicekse reglin bittiğinde kan testi ver
1_Ozgnn 1tugii yok yavrum ya hiç öyle bir belirtim de yok zaten artık önümüzdeki aylara şansımızı deneyeceğim bakalım nasip kısmet vardır bir hayır bunda da.