aynur63_ Kizlar 20 gün sonra kiz kardeşimin nişanı var o zamana kadar bebeğim 8 ayı geçecek ve baya kilo aldım diye kıyafetlerim olmuyor hamileler için tesettür kıyafet önerirmisiniz
rumisam aynur63_ düz siyah bı elbise giy kuşum takılarla şalinla ayakkabıinla çantayla şıklaştir ben öyle yapıyordum
Zmrmom aynur63_ benim de kardeşimin nişanı var normalde 36-38 beden giyiyorum 6.5 aylık gebeyim 38 beden abiyem oldu ama zor nefes aldım 40 beden uygun fiyata abiye buldum onu alcam
Ceku256 aynur63_ bence gidip görüp almak en iyisi geçen bir elbise aldım bol kesim çok güzel oldu seyyar kemeri var doğumdan sonra kemeriyle de kullanabilirim. İnternetten aldığımda uyumlu olmadı üzerime. Göbekten rahat ettiysem omuzdan geniş geldi falan en son dolaşıp almakta buldum çareyi
aynur63_ Ben daha ilk hamileligimdeki kiloları veremeden hamile kaldım 65 kiloydum 95 olmuşum hicbi kıyafetim olmuyor alırsam bidaha giyemeyecem evde düz siyah bı tuniğim var altına siyah giysem güzel olirmu
myangelson aynur63_ göğüsün altından başlayan elbiseler var göbek aşağıda kalıyor orada dikişi yani kemeri falan olmuyor o tarz elbiseler de olabilir diye geldi benim aklıma
myangelson Bu tarz şeyler olabilir göbek kısmında yok dikişleri. Hatta üstteki modelin lacivertini aldım bir siteden çok benziyor modeli dün denedim hamile olsam göbeğim çıksa rahatsız etmez. Ben de yeni doğum yaptım 5 ay olacak biraz göbeğim var korse giyeceğim 😅😅 @aynur63_
myangelson aynur63_ aynen ben sulegiyimden aldım sosyal medyada da trendyolda da var kendi siteleri de var. Siteden sipariş verdim ben oradan bakabilirsiniz modellere