Benim oğlum 2 yaşında, bu zamana kadar park yatakta yatıyordu. Ben yatağını 1 yaşındayken yanımızdaki odaya almıştım ayırmıştım. Sonra zaten bizle yatmak istemedi. Şimdi ikinciye az kaldı nasipse, oğluma baza aldık ve uyku düzeni daha da düzeldi. Düşmesin diye de yanına engelleyici şeyler var onlardan aldık. Bazayı bilerek büyük aldık ki gece uyanırsa ben de yanına yatıyorum daha iyi oluyor. Bilseydim daha önce alırdım uykusu daha düzenli hale geldi.