Mervergun Canım şimdi ebe olarak söyleyeyimm, 6 aylık gebelikte vücutta uyuşma, mide bulantısı, çarpıntı gibi şeyler bazı dönemlerde olabilir ama bunlar seni çok sık rahatsız ediyorsa mutlaka bir bakılması gerekir. Mesela kan değerlerine, tiroidine ve tansiyonuna bir bakılsın. Bazen bunların eksikliği ya da düzensizliği uyuşma ve çarpıntıya neden olabiliyor Bebeğin büyüdükçe damarlara baskı da artıyor tabii, o da etkileyebilir. Ama senin söylediklerin sıklaştıysa, ihmal etme, doktoruna söyle ki altında yatan başka bir şey varsa erkenden müdahale edilsin