Kızlar size iki soru sormak istiyorum
Betam cumartesi 422 di pazartesi 856 olmustu acaba cuma günü hastaneye gitsem bebek görünümü gideyim mi sizce napayım çok merak ediyorum artık
İkinci sorum şu kızlar gebe kalmadan önce tahlil yaptım tamma hepsinde hiç sıkıntı olamdi ama doktor geçen betaya bakınca hepsini istedi gene saglik ocağında dokror

Ama sanki tahliller biras oynamış korkulqxak bisye varmı kızlar doktor bir sıkıntı görmedi zaten hamile kaldım diye mi acaba birden oynadı ondan kaç gün önce yaptığımda hiç biaue yoktu çünkü