gulnaars Kızlar selam. Bir sorum olacaktı. Sağdan yumurtlamada erkek bebek , soldan yumurtlamada kız bebek mi oluyor?. Sizlerde nasıldı mesala?? Cevaplandırırmısınız lütfen😘
Cokistersengelerbence gulnaars tabiki de hayır öyle birşey yok. Cinsiyeti babadan gelen genler belirler. Annenin cinsiyet belirlemede rolü yoktur.
yesildeniz_ gulnaars bu teoriye göre tek tüplü olanların çocukları sadece kız ya da sadece erkek oluyor😏 dölleyen spermle alakalı bir durum
gulnaars Cokistersengelerbence Ben önceden planlama yaptırdımda bilmiyorum sonuç nasıl çıkar 🙄. 2 kızım vardı 1 erkek evlatta istiyordum hayırlısıyla🙏🏻
gulnaars Cokistersengelerbence 19 haziran adet oldum hesapla 3-4 temmuz ilişki yaşadım ovulasyon dönemi gibi. 29 günde 30 günde bir adet görüyordum. Hesaplama sayfaları hepsi bana kızın olucak dedi 79% bilmem 98%-le
Cokistersengelerbence gulnaars Allah hayırlısıyla ve sağlıkla nasip etsin ama dediğim gibi cinsiyetin anne ile alakası yok araştırabilirsiniz. 🌸
Cokistersengelerbence gulnaars ya siz sayfalara neden bakıyorsunuz ki zaten 2 ihtimal var ya kız ya da erkek. Eğer çok merak ediyorsanız fetal dna testi yaptırıp erken haftalarda çocuğun cinsiyetini öğrenebilirsiniz.