nurcant111 39 haftalık gebeyim bi kaç gündür özellikle geceleri ayaklarımda kaşınma oluyor, mantar vs olduğunu düşünmüyorum, kan tahlilini de yeni verdim herhangi bir şey olsa doktor söylerdi sanırım, sebebi ne olabilir
nurcant111 Nazf kan tahlilinde ne diye geçiyor nasıl anlayabiliriz, doktor herhangi bir şey demedi zaten o zaman yoktu kaşıntı da
Nazf nurcant111 safra asidi yazıyor direkt Ben de geçen haftalarda ufak bi kasıntı yaşadım Doktorum hemen tahlil sonucunu bile beklemeden ilaca başlattı ki bir sorun olmaz bi şeyin çıkmasa da demişti Bir şeyim çıkmadı şükür Umarım sizin de çıkmaz ama zaten son haftalara gelmişsiniz bi şey olmaz diye düşünüyorum