1kediannesi1 yaaaa aynı şeyleri yaşamışıızz Ahh :( inşallah şimdi sağsalim bebeklerimizi kucaklarımıza alalım 🌸 beni tepecik hastanesine gönderdiler aman Allah’m düşürmesin oraya 😶 dokuz eylüle gideyim ben bundan sonra çok çok teşekkür ederim Allah razı olsunnnn 🌸✨