Kızlar 38+5 iz bugün kontrolümüz vardı 3 cm açılmam varmış. Sancılarım NSTde düzenli değil bebek de 3500 kiloyu geçti doktorum yarın gel yatış yapalım başlatalım doğumu artık dedi. Ben sıcaklara ve vajinamdaki baskıya dayanamıyordum artık kabul ettim . Çok heyecanlıyım dualarınızı bekliyorum 🥹