bebeklik1234 Kızlar referans aralığı yazmıyor tansiyon yüksek olunca bu idrar tahlilini istedi doktor daha önce yaptıran var mı doktora yarın gideceğim önden tecrübe bilgisi almak istedim
[silindi] Yok canım gebelerde sınır 300 dür 300üzeri olsa riskli bir durumdu ama şuan için sıkıntı görünmüyor yine de doktorun önlem almak isteyebilir o daha iyi bilir ama için rahat olsun risk sınırının altındasın