Mrvztrk gebelikte nabız hep yüksek korkmana gerek yok tansiyon içinnde tuzlu ayran, tuzlu çubuk ve bol su iç ayaklarını yatağının başlığına dik uzan dinlen sorun olmaz yükselmediği sürece düşmesi çok inatçı olur saatlerce düşmezse acile gidip bi serum vurulabilirsin