Kızlar bişey sormak istiyorum 16 Haziran en son adet günüm, bugün doktora kasığımda ağrı var diye gitmiştim normalde yarındı kontrolüm. kesemin oluştuğunu dış gebelik olmadığını gördü ama kan değerim artışını az buldu bi öncekileri kıyasladığında bugün tahlil istemedi cuma günü tekrar çağırdı o zaman isteyecek muhtemelen. 3 gün ard arda 665,1040,1480 di değerlerim. 665i devlette yaptık onu söylemedim özeldeki doktora 1040 olanı özelde çıkan kan sonucum sonra 1480 ise devlette çıkan kan sonucum dedim az buldu artışı ilaç verdi. sizinkiler nasıldı acaba