Ben 31+3’ğm bebeğim 2200 kilo, doktorum böyle giderse 4 kiloyu geçme ihtimali çok fazla dedi. Zaten her şey normal olsa bile (yani haftalık olarak almadı gerektiği kadar alsa bile) 39-49’a kadar 3900’ü görüyor, senin bebeğin karın çevresi geniş olduğu için ortalamadan daha fazla alacaktır dedi. Ben de sizinle aynı telaşın içindeyim bir de ilk gebeliğimde hemen sezaryen olmak istemiyorum. Normal doğundan da çok korkuyorum heleki böyle kilolu olursa kendime de güvenmiyorum zaten hep hayalimde 3200 olan bir bebiş doğurmak vardı (o sırada 4500 kilo doğan, 196 boy 120 kilo eşim tabii 😄) şekerim de çıktı bu arada ama ev ölçümlerim hep normal, genetik ihtimalini daha fazla görüyor doktorum. Sağlıkla doğacaksa 36. haftada daha düşük kiloda kendi sancımla doğursam ne güzel olur 🥲