Bmsb Biraz daha bekle erken gebelik testi için yine adetine 5 gün kala yapsan daha iyi olur diye düşünüyorum ama erken testlerde bana göre çok yanıltıcı. Ben adetime bir gün kala kaset test ile öğrenmiştim. En iyisi adet zamanını beklemek bu arada yalancı pozitif çıkabiliyor malum ve buda sonucunda insanı üzüyor yani haliyle. Yada kimyasal olabiliyor vs en iyisi biraz bekle ve sürekli aklına acaba oldumu acaba hamile miyim diye düşünme o zaman gerçekten olmuyor. Ben 1,5 yıl denedim en son pes ettim işe girdim 2 ay sonra hamile kaldım gerçekten de düşünmediğin zaman oluyormuş banada derlerdi de inanmazdım