Nrhnyc Nurr-97 Philips göğüs kalkanı kullandim gayet memnun kaldım . Göğsüm hiç yara olmadı diyebilirim. Ama süt aktığı zaman dökülebiliyo bilginiz olsn🙈
ElifBD Nurr-97 ben gümüş kapak almak yerine phılıps göğüs kalkanı aldım hem korur hem akan sütü toplar diye henüz kullanmaya başlamadım
Fspgmb Valla benim ilk gebeliğim hiçbir fikrim yok ama ben aldım işe yarar diye düşünüyorum çünkü yorumlarında baya öven vardı. Hem sonuçta meme ucu yara olacak vs giysilerle temasını önlüyor bence gayet mantıklı diye düşündüm
Melismelo Hic memnun kalmadım, süt hep akdı ve okadar sıkıyoduki göğsümü acıtıyordu cöpe atmışdım, günüş kapak daha iyidi