Merhaba 20+3 deyim. 2 hafta önce ishal kusma salgını sebebi ile rahatsızlandım. Ardından şiddetli bir karın ağrım oldu. Ertesi gün gün boyu ara ara lekelenmem oldu. Akşam acile gittim vajinal muayenede rajim ağzında 6 cm kanama alanı tespiti ile hastaneye yatırıldım. Bir iki gün sonra kanama alanı 12 cm oldu. Bu süreçte doktor progestan hap ve iğneye başladı. Rahim kasılma önlemek için endole başladı. Hastanede 15 gün yattım kanama alanı bi arttı bi azaldı ama asla bitmedi . 15 gün sonunda hastaneden sürekli hastalık kapıyorum diye evde yatmak şartı ile taburcu oldum. Bu arasa yeniden hastaneden ishal kusma salgını kaptım kanamam aşırı arttı ve kan takviyesi yapıldı. Yani doktorlar 22-24. Haftadan önde bisey yapamıyoruz diyor. Öncelik anne bu süreçte çünkü bebek değil henüz diyorlar. Tabi biz annelere göre öyle değil durum. Bende 2 hafta beklemedeyim. Sonrasında İstanbul’a sevk isteyeceğim. Ayrıntılı ultrason ve takip için. Ama sanırım Türkiye’nin heryerinde bu tedavi aynı . Kanamayı damardan durduran ilaçlar varmıs ama anneyi riske sokarmıs yapamıyorlar . İnşallah herkes zamanında sağ Salim kavuşur evladına