Kızlar merhaba ben 10 temmuzda ovitrelle iğnesini oldum 20 temmuz sabahına kadar yaptığım testler silikti sonra negatife döndü o akşam eşimin zoruyla başka marka test yaptım silik çıktı dün sabah da silikti bir kaç gündür çok sancım şu an bile sanki âdet olacakmış gibi sancım var karnımın altı ağrıyor yanıyor kasıklarım ağrıyor belim kopacakcasına ağrıyor bu sabah kan vermek için gittim sistem olmadığı için geri döndüm bu şekilde gebelik öğrenen oldu mu çok sancıniz oldu mu belirtileriniz neydi göğüs ucu hassasiyetim yeni başladı