Bus51 bende kullandım canım. Başta karışım yapıyordum kakao yağı, Hindistan cevizi yağı, avokado yağı. Gebelik ilerledikçe hem kakaonun hem Hindistan cevizinin kokusu çok rahatsız etmeye başladı belki siz seversiniz bilemem çok ağır gelmeye başladı kokuları. Karışımı bıraktım sadece avokado ile devam ettim