Merhaba anneler bebeğim 14 aylık doğduğundan beri emziği tutuyor son dönemlerde onu görünce çıldırıyor resmen çok seviyor emziksiz uyumaz bende biraktirmayi düşünüyorum bugün başladım gün içinde idare ediyoruz ama az önce uyutmaya çalıştım baya aradı anne anne dedi aglayacaktim nerdetse vereyim mi acaba dedim uyudu sonra 😞😞çok üzüldüm acaba erken mi siz nasıl bıraktınız ne yaptınız büyüdükçe daha bağlanır diye korkuyorum