Kızlar merhaba dün kontrolüm vardı yedi haftalık olmuştuk kontrole gittim her şey yolunda ama bir kese daha göründü içinde bebek yok ayrı bir kese doktor sürpriz olduğunu söyledi ama bebek oluşadabilir sonra kaybolabilir dedi haftaya bir daha çağırdı bakalım ne olacak başına böyle bir şey gelen var mı diğer bebeğe bir riski yok dedi ama ister istemez insan tedirgin oluyor Yardımınıza ihtiyacım var