Kızlar birinci gebeliğim de 2 li taramayı yaptım çok şükür temizdi ve oğlum 3 yaşında çok şükür sağlıklı. Sorum şu, birinci gebelikte temiz çıktı ya acaba 2. Gebeliğim de tekrardan yapmama gerek varmı? İlki temiz çıktı diye artık problem yok diyemi oluyor?