herseyguzelolacak6 ztk 1.5 senedir kullanıyorum ben Ovulasyon testi bi çok marka kullandım bu ay ilk kez innovita kullandım çok hassas dediler asla hassas gelmedi bana bilmiyorum özellikle gebelik testi çok kötüydü dün yapmıştım ovulasyon testini de beğenmedim şimdiye kadar kullandıklarım arasında en iyisi bir gebenin günlüğü kaset testti yine bildiğimden şaşmamak adına tekrar dün ondan sipariş ettim
ztk Busraaaakkk herseyguzelolacak6 [silindi] adatuna Kivircikannee Nasia vanilya_kokusu anonimhesapp Innovita çoğunlukla o söylenmiş, memnun olanda var olmayanda var ya hâk diyip sipariş vereceğim bir dahaki ay inşallah güzel haberler alırız
adatuna Tüm markaları deneyimlemiş biri olarak söylüyorum bence hepsi aynı hiçbir farkı yok. Fiyat olarak ucuz olanı alın derim innovita daha uyguna geliyor
Busraaaakkk ztk İnnovita çok güzel bi test bence 2.kullanımda gebelik testinde de gebelik haberi aldım ben