Petrikor1 28 haftalığım ve son iki haftadır geceleri asla uyutmayan ayaklarda ateş yanma hissi oluyor. Soğuk su, yüksekte tutma vs asla işe yaramıyor. Ödem şişlik vs yok bu arada. Başına gelen var mı ne yapmak gerekir💕
Nazliip Petrikor1 ben 4. Haftandayım daha en başında olmama rağmen asla uyuyamıyorum ya dün işkence çektim resmen ne yaptıysam geçmedi
Pinaranneoluyor Petrikor1 benimde var 30. Haftada başladı ben insulinden şüphe ediyorm çünkü insülin direncim var hamilelikten öncede dikkat etmediğim zamanlarda ellerim avuç içi ve ayaklarimin altı yanardı beslenmeme dikkat et düzeliyor mu bakalim
Petrikor1 Nazliip 4. Haftada baya erken başlamış sizinki. Ay neden oluyor acaba nasıl geçecek bu his🥲🥲
Petrikor1 Pinaranneoluyor şeker yükleme testi yapıldı fakat şekerim çıkmamıştı 24. Haftada. Sonradan çıkma ihtimali oluyor mu acaba?
zeyka İlk 2 gebeliğimde de ayaklarımın altı yaniyordu hiç bisey fayda etmiyor içten içe yanıyor. 3. ye yeni hamileyim simdi de titreyerek üşüyorum bu sıcak havalarda 2 gün önce battaniyeye sarıldım 😁 (kan değerlerim normal)
Gylcu Ben hamile olduğumu daha bimiyorken 3 haftalıkken başlamıştı bu durum alev alev yanıyordu ayaklarım sıcak bir yere basıyorum gibi sonra 5. Haftaya kadar falan devam etti şimdi ise arada sırada oluyor dediğiniz gibi öyle aşırı yanıyor ki sebebi ne acaba 🤦🏻♀️
Petrikor1 Nazliip bende aynı şekilde gündüzleride oluyor ama gece yatınca daha çok hissettiriyor kendini. Uyutmuyor resmen🥲
Nazliip Petrikor1 çok çok iyi anlıyorum seni dün gece gram uyuyamadım bu yüzden yıkadım kolonya döktüm bana mısın demedi
Petrikor1 Nazliip ya buz gibi suda bekletiyorum en az 1520 dk çıkardığım anda sanki daha da alevleniyor tam delirmelik bir durum😅