1993kubra Kızlar merhabalar bugün 37+4 olarak doktora gittim fakat 39 hastalığa uyumlu çıktı 3500 kilo bebek sizce çok mu 10 gün ileri gidiyor bebek dedi doktor korkuyorum doğumuma çocuk daha çok kilolu alırsa ne olur ilk gebeligim korkuyorum