Şu an 28.haftamdayım. Dünden beri vajinada ağrı hissediyorum bir baskı hissi oluyor sanki aşağıya çekiliyormuş gibi. Normal mi bilemedim. Acaba baş aşağı pozisyona mı geçmeye çalışıyor yoksa büyüdüğü için mi? İlk defa böyle hissediyorum zaten ilk gebeliğim. Doktoruma da mesaj attım cevap bekliyorum ona göre kontrole gideceğim. Böyle hisseden var mı normal mi? Endişelenmeli miyim?