fatmanurr1107 Kızlar genetik tahlil sonuçlarıma göre hafif kan pıhtılaşmam var. Gebeliğimin ilk 10 günü enox kullandım. Sonrasında ecopirin pro kullanmaya devam ettim. Siz neler kullanıyorsunuz?
Onurbanuu fatmanurr1107 benımde var pıhtılasma yatkınlıgı ama ben 37 haftaya kadar oksapar kullanman gerek dedı (enox )
tahamommy fatmanurr1107 bende de çok hafif var enox ve ecopirini 5. Haftamdan beri kullanıyordum 25. Haftada ecopirini kestik enoxla devam ediyorum 31. Haftanın içindeyim 🫠
Mercimek7713 Benimde bı degerimde skinti vardi 6 haftaliktan beri ecopirin ve enox kullanıyorum 34 hafta olduk doktor bubhaftd aspirini kesip ineyle devam edecek dedi
tahamommy H_M_ doktorum öğlen iğneyi vurmamı söyledi 1 de vuruyordum akşamda 10 ecopirini kullanıyordum, iğnenin sabah yapılması gerekiyomuş buara 12 saat etkili zaten