Aleynadiyorki Selam, benim 2.gebeliğim. İlk gebeliğimde böyle bir şey yaşamadım ama bu 2.gebeliğimde benim de oluyor ara sıra. Şu an 8+6 haftalığız. Doktoruma sordum kana dönerse tehlikeli hemen gel demişti ama bu şekilde kahve rengi leke korkulacak değil, içindeki kirli kanı dışarıya atıyor demişti. Merak etmeyin, kötü bir şey yoktur inşallah. Siz rahminizi zorlamayın dinlenin. İnşallah sağlıkla kucağımıza alalım 🙏🏻🌸