Kızlar bugün kontrole gittim , bebek ve suyum herşey iyi 900 gr bebek 26 haftalık olduk , rahim ağzı kısalma var dedi , beklediğimiz bi durum dedi dikişin uzatmasını bekleyeceğiz dedi , 3 hafta sonraya çağırdı , sadece tuvalete kalkacağım full yatış .. yatıyordum ama kısıtlı değildim evde sadece yürüyüş vs yasaktı zaten , şimdi sadece yatacağım bide arada aşağıya vurduğunu falan hissediyordum bebeğin o yüzden yastık koy ayaklarının altına dinlen dedi . Morel bozmak için yazmıyorum ama Morelim bozulduğu için destek alabilmek için yazıyorum , hedef 32. Hafta dedi inşallah ilerisini de görürürüz. Dikiş olduğu halde açıklık başlaması korkuttu yani yaşayan var mı dikişsiz ileri haftaları bekleyenler var burada inşallah bende görürüm ileri haftaları ..