hasksonsuz vallahi tevafuk 13 temmuzda yani çok çok erken bir tarihte kahverengi lekelenme yaşadım acaba yerleşme mi dedim ama yerleşme kanaması adete yakın olur dedim pek ihtimal vermedim ama zararlı olur diye belki hamileyimdir diye ilişkiye girmeyi de bıraktık o tarihten beri. Ama içimden hep acaba mı dedim o lekelenme boşuna değildi dedim. Ta ki 22 temmuz evlilik yıldönümümüze kadar o gün bir ihtimal yapayım hem eşime de sürpriz olur dedim ve yaptım pozitif o lekelenme boşuna değilmiş yani aslında 13 temmuzdan beri hissetmiştim hamile olduğumu bat 28 temmuz bu arada. elhamdülillah darısı bekleyen herkese🥰🥰